Sünnet yaşandıkça fıtrat ortaya çıkar. Fıtrat ortaya çıkınca Allah (c.c.) sevilir ve akıl O’na iman eder. Sünnet Kur’an’ın hayata geçirilmiş halidir. Sünnet Müslüman toplumun kimliğidir. Sünnete uymadan İslam yaşanamaz. Bu din fıtrat dinidir. Peygamberimiz de fıtrat peygamberidir. “Fatr” kökünden türemiş olan fıtrat kelimesi, “ilk yaratılış” manasına gelir. Terim olarak fıtrat: “Allah Teâlâ’nın mahlûkatını kendisini bilip tanıyacak ve idrak edecek bir hal, bir kabiliyet üzere yaratmasıdır.” Âlimlerimiz “fıtrat” kelimesini “Sünnet, yani uymamız emredilen peygamberlerin sünneti” diye açıklamışlardır.
Zihinlerin bozulduğu Türkiye’de, sufi gelenek zihinleri ümmileştirme, fıtrata yöneltme ve hanifleştirmeye mesaj vermek zorundadır. Bunu saçacak bir irfan nuru kendimizi bulmayı sağlayacaktır.
Sünnet yaşandıkça fıtrat ortaya çıkar. Fıtrat ortaya çıkınca Allah (c.c.) sevilir ve akıl O’na iman eder. Sünnet Kur’an’ın hayata geçirilmiş halidir. Sünnet Müslüman toplumun kimliğidir. Sünnete uymadan İslam yaşanamaz. Bu din fıtrat dinidir. Peygamberimiz de fıtrat peygamberidir. “Fatr” kökünden türemiş olan fıtrat kelimesi, “ilk yaratılış” manasına gelir. Terim olarak fıtrat: “Allah Teâlâ’nın mahlûkatını kendisini bilip tanıyacak ve idrak edecek bir hal, bir kabiliyet üzere yaratmasıdır.” Âlimlerimiz “fıtrat” kelimesini “Sünnet, yani uymamız emredilen peygamberlerin sünneti” diye açıklamışlardır.
Zihinlerin bozulduğu Türkiye’de, sufi gelenek zihinleri ümmileştirme, fıtrata yöneltme ve hanifleştirmeye mesaj vermek zorundadır. Bunu saçacak bir irfan nuru kendimizi bulmayı sağlayacaktır.
Sünnet yaşandıkça fıtrat ortaya çıkar. Fıtrat ortaya çıkınca Allah (c.c.) sevilir ve akıl O’na iman eder. Sünnet Kur’an’ın hayata geçirilmiş halidir. Sünnet Müslüman toplumun kimliğidir. Sünnete uymadan İslam yaşanamaz. Bu din fıtrat dinidir. Peygamberimiz de fıtrat peygamberidir. “Fatr” kökünden türemiş olan fıtrat kelimesi, “ilk yaratılış” manasına gelir. Terim olarak fıtrat: “Allah Teâlâ’nın mahlûkatını kendisini bilip tanıyacak ve idrak edecek bir hal, bir kabiliyet üzere yaratmasıdır.” Âlimlerimiz “fıtrat” kelimesini “Sünnet, yani uymamız emredilen peygamberlerin sünneti” diye açıklamışlardır.
Zihinlerin bozulduğu Türkiye’de, sufi gelenek zihinleri ümmileştirme, fıtrata yöneltme ve hanifleştirmeye mesaj vermek zorundadır. Bunu saçacak bir irfan nuru kendimizi bulmayı sağlayacaktır.
Sünnet yaşandıkça fıtrat ortaya çıkar. Fıtrat ortaya çıkınca Allah (c.c.) sevilir ve akıl O’na iman eder. Sünnet Kur’an’ın hayata geçirilmiş halidir. Sünnet Müslüman toplumun kimliğidir. Sünnete uymadan İslam yaşanamaz. Bu din fıtrat dinidir. Peygamberimiz de fıtrat peygamberidir. “Fatr” kökünden türemiş olan fıtrat kelimesi, “ilk yaratılış” manasına gelir. Terim olarak fıtrat: “Allah Teâlâ’nın mahlûkatını kendisini bilip tanıyacak ve idrak edecek bir hal, bir kabiliyet üzere yaratmasıdır.” Âlimlerimiz “fıtrat” kelimesini “Sünnet, yani uymamız emredilen peygamberlerin sünneti” diye açıklamışlardır.
Zihinlerin bozulduğu Türkiye’de, sufi gelenek zihinleri ümmileştirme, fıtrata yöneltme ve hanifleştirmeye mesaj vermek zorundadır. Bunu saçacak bir irfan nuru kendimizi bulmayı sağlayacaktır.
Sünnet yaşandıkça fıtrat ortaya çıkar. Fıtrat ortaya çıkınca Allah (c.c.) sevilir ve akıl O’na iman eder. Sünnet Kur’an’ın hayata geçirilmiş halidir. Sünnet Müslüman toplumun kimliğidir. Sünnete uymadan İslam yaşanamaz. Bu din fıtrat dinidir. Peygamberimiz de fıtrat peygamberidir. “Fatr” kökünden türemiş olan fıtrat kelimesi, “ilk yaratılış” manasına gelir. Terim olarak fıtrat: “Allah Teâlâ’nın mahlûkatını kendisini bilip tanıyacak ve idrak edecek bir hal, bir kabiliyet üzere yaratmasıdır.” Âlimlerimiz “fıtrat” kelimesini “Sünnet, yani uymamız emredilen peygamberlerin sünneti” diye açıklamışlardır.
Zihinlerin bozulduğu Türkiye’de, sufi gelenek zihinleri ümmileştirme, fıtrata yöneltme ve hanifleştirmeye mesaj vermek zorundadır. Bunu saçacak bir irfan nuru kendimizi bulmayı sağlayacaktır.
Sünnet yaşandıkça fıtrat ortaya çıkar. Fıtrat ortaya çıkınca Allah (c.c.) sevilir ve akıl O’na iman eder. Sünnet Kur’an’ın hayata geçirilmiş halidir. Sünnet Müslüman toplumun kimliğidir. Sünnete uymadan İslam yaşanamaz. Bu din fıtrat dinidir. Peygamberimiz de fıtrat peygamberidir. “Fatr” kökünden türemiş olan fıtrat kelimesi, “ilk yaratılış” manasına gelir. Terim olarak fıtrat: “Allah Teâlâ’nın mahlûkatını kendisini bilip tanıyacak ve idrak edecek bir hal, bir kabiliyet üzere yaratmasıdır.” Âlimlerimiz “fıtrat” kelimesini “Sünnet, yani uymamız emredilen peygamberlerin sünneti” diye açıklamışlardır.
Zihinlerin bozulduğu Türkiye’de, sufi gelenek zihinleri ümmileştirme, fıtrata yöneltme ve hanifleştirmeye mesaj vermek zorundadır. Bunu saçacak bir irfan nuru kendimizi bulmayı sağlayacaktır.
Sünnet yaşandıkça fıtrat ortaya çıkar. Fıtrat ortaya çıkınca Allah (c.c.) sevilir ve akıl O’na iman eder. Sünnet Kur’an’ın hayata geçirilmiş halidir. Sünnet Müslüman toplumun kimliğidir. Sünnete uymadan İslam yaşanamaz. Bu din fıtrat dinidir. Peygamberimiz de fıtrat peygamberidir. “Fatr” kökünden türemiş olan fıtrat kelimesi, “ilk yaratılış” manasına gelir. Terim olarak fıtrat: “Allah Teâlâ’nın mahlûkatını kendisini bilip tanıyacak ve idrak edecek bir hal, bir kabiliyet üzere yaratmasıdır.” Âlimlerimiz “fıtrat” kelimesini “Sünnet, yani uymamız emredilen peygamberlerin sünneti” diye açıklamışlardır.
Zihinlerin bozulduğu Türkiye’de, sufi gelenek zihinleri ümmileştirme, fıtrata yöneltme ve hanifleştirmeye mesaj vermek zorundadır. Bunu saçacak bir irfan nuru kendimizi bulmayı sağlayacaktır.
Sünnet yaşandıkça fıtrat ortaya çıkar. Fıtrat ortaya çıkınca Allah (c.c.) sevilir ve akıl O’na iman eder. Sünnet Kur’an’ın hayata geçirilmiş halidir. Sünnet Müslüman toplumun kimliğidir. Sünnete uymadan İslam yaşanamaz. Bu din fıtrat dinidir. Peygamberimiz de fıtrat peygamberidir. “Fatr” kökünden türemiş olan fıtrat kelimesi, “ilk yaratılış” manasına gelir. Terim olarak fıtrat: “Allah Teâlâ’nın mahlûkatını kendisini bilip tanıyacak ve idrak edecek bir hal, bir kabiliyet üzere yaratmasıdır.” Âlimlerimiz “fıtrat” kelimesini “Sünnet, yani uymamız emredilen peygamberlerin sünneti” diye açıklamışlardır.
Zihinlerin bozulduğu Türkiye’de, sufi gelenek zihinleri ümmileştirme, fıtrata yöneltme ve hanifleştirmeye mesaj vermek zorundadır. Bunu saçacak bir irfan nuru kendimizi bulmayı sağlayacaktır.